Joutsenklaani RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kerhis

+3
Annika
Turo
Latu
7 posters

Sivu 4 / 7 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas

Kerhis - Sivu 4 Empty Vs: Kerhis

Viesti kirjoittaja Annika Su Joulu 02, 2012 11:30 am

Nuokin meillä tuo ei ite kelpuuta niitä raapustuksia vaikka mä kelpuuttasin >8) *fangirl* ite harvoin annan mitään itsetehtyä muille, joskus villasukat tmv. pakettiin muiden lahjojen mukana (neuloin lapaset (rukkaset, ehehe) poikaystävälle jouluksi, mut kyl se muitakin lahjoja saa) :> rahaa menee...

Vastailtu, mitäänsaamaton rävellys taas mutta whatever *oon julma* 8_D
Annika
Annika

Viestien lukumäärä : 77
Ikä : 30

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja Latu Ma Joulu 03, 2012 2:47 am

Katsotaan josko tänään saisin vastatattua kun vaavaavalmistuiiiin! 8)))

Ai niin Annika, innostuin taas väärille urille klicka på kun yritin Honawille pelkkää character sheetiä tehdä...
Latu
Latu
Admin

Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 31

http://freakylatu.blogspot.fi/

Viesti kirjoittaja Turo Ma Joulu 03, 2012 5:27 am

Oih, hieno kuva 8O

Aaah, ensimmäinen työpäivä takana, ja väsyttää niin helvetisti kun tuli nukuttua vaan 2½h. Ja nolottaa kaikki ne virheet jotka jo ehdin tehdä..
Turo
Turo

Viestien lukumäärä : 26

Viesti kirjoittaja Annika Ma Joulu 03, 2012 12:29 pm

Hieno kuva, jos nyt löysin ihan oikeen niistä 8 )

Regi, sitä sattuu... unirytmi heittää täälläkin päin välillä kuperkeikkaa, mut kyl mä unta saan jos tarpeeks kauan ootan. Ja siihen menee joskus tooosi kauan :/

Latu ryntää vastailemaan, jooooko 8o)) //sain topikkini avulla ainakin yhden (Britan) ja en tiiä mahtoiko Iidakin sitä kautta ilmon nähdä vai deviantartista tmv., mut pari lisää pelaajaa toinen ainakin mun topan avulla : D saanko mä nyt jonkun palkinnon?!
Annika
Annika

Viesti kirjoittaja Latu Ti Joulu 04, 2012 11:01 am

Kyllä toi linkki ainakin miulla vie ihan suoraan tohon sun semifanarttiin. : D

Todellakin, saat kymmenen pistettä ja papukaijamerkin -arttia saat muutenkin XD Nyt aion mennä myöskin vastaamaan, eilen oli niin veemäinen päivä etten saanut mitään aikaiseksi. Toisaalta mikäpä mua EI aina ärsyttäisi... : DDD
Latu
Latu
Admin

Viesti kirjoittaja Annika Ti Joulu 04, 2012 12:52 pm

Jee, oli oikee kuva 8 ) kiitus, hieno on <3! Pitää lisätä Yanan artteihin.

Jeee, passaa mulle. Vastaile huomenna, puhelimella ei saa miellyttävää lopputulosta tehtyä : DD arttiavaan : >
Annika
Annika

Viesti kirjoittaja Latu Ti Joulu 04, 2012 1:34 pm

Kiva että kelpaa, aina tulee turailtua jotakin vaikka yritän yhä edelleen tehdä vain sen character sheetin... XD

Tuo miun vastaus oli vähän köpö, anteeksi. :_D Mietin vain että mihin tuo peli päättyy? Kun miulla on se huono tapa että melkein kaikki pelit jää "kesken" kun en osaa sopia että milloin yksi peli päättyy ja toinen alkaa...
Latu
Latu
Admin

Viesti kirjoittaja Annika Ti Joulu 04, 2012 8:35 pm

No jos nuo vaikka kävis kohtapian koisimaan, vaikka niin että molemmilta yhdet vuorot ja sitten niistä seuraavat on viimeset? Sittenpä jäätyy, aloittelee Chsskan peliä tänään 8F
Annika
Annika

Viesti kirjoittaja Latu Ke Joulu 05, 2012 4:23 am

Jebasjee sopii oikein hyvin, herramunjee milloinkohan oon viimeks saanu pelin pelattua loppuun asti... XD
Latu
Latu
Admin

Viesti kirjoittaja Iida Ke Joulu 05, 2012 7:16 am

Hyvää iltaa kaikenkarvaiset kansalaiset :>

Hrr, voiko joku kertoo miks pitää olla niin saakelin kylmä.. Pakko vetää varmaan pilkkihaalari niskaan kun pitäisi käydä vielä ratsastamassakin, jag gillar inte..
Iida
Iida

Viestien lukumäärä : 23

Viesti kirjoittaja brainchild Ke Joulu 05, 2012 7:19 am

Hola kaikille!

Uskalsimpas viimein liittyä, pitkään katselin sivuja ja vähän urkin sivusta että miten peli lähtee etenemään, mutta sitten uteliaisuus ja peli-into vei voiton ja oli pakko tyrkätä oma otus mukaan :'> Saas nyt vaan nähdä että kuinka selviän elämäni suurimmasta haasteesta, nimittäin koiraeläimen piirtämisestä.. Huaah! Niin mageita kuvia teidän kaikkien hahmoilla.

brainchild

Viestien lukumäärä : 24

Viesti kirjoittaja Latu Ke Joulu 05, 2012 7:23 am

Heöö kaikille uusille 8> Hyvä vaan että liityit Brainchild, meinaan eipä sitä peliä saa pyörimäänkään ilman pelaajia \m/

Itse en ole tunkenut nokkaani ulos koko päivänä, en edes halua testata tarkenenko pihalla. Toissailtana täällä oli -24 + viima päälle kun keskellä mäkeä ja peltoa ollaan, oli tosi hehkeää aamulla mennä ihan Siperiafiiliksillä pistämään autoa piuhaan...
Latu
Latu
Admin

Viesti kirjoittaja Iida Ke Joulu 05, 2012 7:25 am

Miun on pakko kun ei muuten kukaan liikuta pollea.. ._. itken verta..

Itse olen viimeks pelannut ropessa varmaan Colordogsissa, sielläkin tosi epäaktiivisesti mutta toivotaan että tää lähtee nyt rullaamaan
Iida
Iida

Viesti kirjoittaja Latu Ke Joulu 05, 2012 7:30 am

Meikä on siitä onnellinen että on virallinen talliorja joka mieluusti liikuttaa meikän pollen jos en itse pääse, niin ettei ole tarvinnut potea huonoa omatuntoa. : D
Latu
Latu
Admin

Viesti kirjoittaja Iida Ke Joulu 05, 2012 7:31 am

.. Voi ku miullaki ois muttaku ihmiset ei oo kovin halukkaita liikuttamaan makkaraani.. Kummallista.

Mutta nyt kyllä koin elämäni järkytyksen, ihan vanhoja muistellakseni menin Colorin foorumille/sivuille ja se on LOPETETTU ;_: itken verta yhä enemmän.
Iida
Iida

Viesti kirjoittaja Latu Ke Joulu 05, 2012 7:45 am

Meikäkin ihmettelee että miten se jaksaa liikuttaa Haddia kun meikäläisen leikisti turvallinen kohta 17-v issikka heittää levadepukkia siinä rallittelujensa väliin ja sen jälkeen ehkä vielä pikkuisen keulii, eikä sillä maastoonkaan enää uskalla lähteä kukaan... Itse asiassa kaveri jaksaa käydä silloinkin pollea kurittamassa kun multa loppuu usko toivo ja rakkaus koko hevoseen. : D Joten kaikki kunnia hänelle siitä että se hevonen on nykyisin edes ratsastuskelpoinen!

...O_O Onko? Miten mä aina ajattelin että se on jotenkin sellainen ikipeli...
Latu
Latu
Admin

Viesti kirjoittaja Iida Ke Joulu 05, 2012 8:08 am

Nii meikäki ajatteli mutta kuollut se on, snif Murtunut olen.

Meikän poniini tekee slidestoppeja, hyppii pystyyn, pukittelee, laukkaa paikallaan jne <3 tykkään siitä kovin.
Iida
Iida

Viesti kirjoittaja brainchild Ke Joulu 05, 2012 8:13 am

Olkaa onnellisia että teillä on rakas harrastus vielä eläimineen tallessa, itselle kävi niin että leikkauksen jälkeen en ole kuin muutaman kerran satulaan noussut >: Ja juuri kun kuvittelin pääseväni takaisin hevosten pariin löytämällä iki-ihanan vuokrahevosen, osoittautui hevosenomistaja mielipuoleksi ja päätti lyödä hanskat tiskiin koska olin yhtenä päivänä kipeä enkä päässyt tallille..

Mitä tästä opimme: unohda hevoset ja keskity ralliin. Beibi tulee tammikuussa, siihen kehikko ja eikun jääradalle ajamaan<3

brainchild

Viesti kirjoittaja Latu Ke Joulu 05, 2012 8:25 am

Ei meikäläinenkään saisi ratsastaa kun polvilumpio on irti ja se pitäisi operoida paikoilleen, mutta tasan sen 3 kk jaksoin katsoa sivusta kun muut ratsasti kunnes sitten yhtenä päivänä päätin että kun siihen polveen kerta sattuu kumminkin koko ajan ja voinhan minä vaikka astua kuoppaan ja teloa sitä sillä lisää, niin eihän lääkäreiden tarvitse mitään tietää että ratsastan. :----D Ihmettelivät viimeksi kovin pohkeiden kokoa, sanoin että ahkerasti olen ollut prässäämässä jalkoja, krhmkrhm.

Meikä tyytyy tuohon omaan GT-rassiin ihan vain motareilla päästelemään, oli toisaalta kyllä niin kiva testailla sitä kakkosvaiheen rata-ajossa että nyt jäi hinku päästä rassaamaan sillä vielä uudestaan radalle. <3
Latu
Latu
Admin

Viesti kirjoittaja brainchild Ke Joulu 05, 2012 8:33 am

Auts, polvilumpio on kyllä ikävä juttu >: Itselläni poikkesi takaristiside (eli polven takana oleva jänne), se sitten leikattiin ja toipuminen oli puolivuotta.. Thank god se on nyt jo ohi! Ylä pelti + korkkarit + tanssiminen korokkeella = ei enää ikinä. Sitä oppii arvostamaan pieniäkin liikunnanmuotoja mitä typerimpien virheiden takia! :--D

Kakkosvaihe mulla vasta tammikuussa, kerpele sentään kun olivat niin täynnä... Onko Ladulla kuvia GT-rassista? :> Oon täällä hyppiny seinille, malttais odottaa tammikuuhun. Pääsee reenaamaan! Onneks tuli lunta, pääsee heittelee vähän käismää, juhuu!

brainchild

Viesti kirjoittaja Iida Ke Joulu 05, 2012 8:39 am

Meikä taas vihaa liukastelua (paitsi nyt migreenilääkehuuruissa nauroin vaan hulluna kun auto sutitti tallin pihasta lähdettyäni, wtf?)

Ää, voiko joku muu tehdä nää koulutehtävät miun puolesta, ei pätkääkään inspais etsiä jotain lihasonnien kolmikasvatusmenetelmä skördejä.. .__,
Iida
Iida

Viesti kirjoittaja Latu Ke Joulu 05, 2012 8:55 am

Aijai, siulla on sama asia kuin yhdellä meikän ratsastuksenopettajista, häneltä puuttuu side kokonaan mutta silti päättäväisesti vain ratsastaa ja hoitaa 60 hevostaan... Pakko nostaa hänelle hattua! Polvivammat ei ole yhtään kivoja kun mites niitä kuntoutat, vaikea estää sitä ottamasta tärskyjä...
Tuossahan tuo "Roope" tämän kesän Oldtimerissa pöllöää meikäläisen kanssa Tollanen 3/4 auto kun on veekutonen (Ford Probe GT vm. -96)

Iida, tähän vain ketutuksesi lisäämiseksi sanon että voi tätä auvoa kun ei tarvitse enää opiskella, terveisin valmistui käytännössä katsoen maanantaina 8))))) Ole hyvä, heitä minua kivellä!
Latu
Latu
Admin

Viesti kirjoittaja Iida Ke Joulu 05, 2012 8:57 am

.. Heitän sinnuu kirveellä, mur

Itse valmistuisin keväällä mutta kaksoistutkinnon takia opinnot venyy vuodella, fuck.
Mutta neljäntenä vuotena (eli v. 2013 syksyllä tai 2014 keväällä) toivottavasti Australiaan kahdeksi kuukaudeksi töihin <3

Ja Latu, onnea valmistumisesta!
Iida
Iida

Viesti kirjoittaja Latu Ke Joulu 05, 2012 9:11 am

Uu kyllä miullekin kelpaisi Australiaan lähteä, ja teikähän rykäisee kerralla kaksi tutkintoa joten oot oikeastaan voiton puolella. : D Tosin meikäkin on tyytyväinen että on edes joku ammatti, olkoot sitten se artesaani jolla ei paljon palkkaa taskuissa pyöri -jotakin sentäs oon opiskellut.

Kiitos kovasti, ihan ihmeellinen olo kun 3½ vuoden jälkeen ei tarvitsekaan mennä aina koululle jahtaamaan kiireisiä opettajia ja marmattamaan kun mikään ei toimi :_D
Latu
Latu
Admin

Viesti kirjoittaja brainchild Ke Joulu 05, 2012 9:28 am

Mnääääääääh, kivan näkönen pulkka Latulla. Autokuume</3

Ja onnittelut tosiaan valmistumisesta, itsellä pitäisi pardeja viettää keväällä, saa nähdä josko opiskelut menisi niihin uomiin että se olisi varmaa. Itsekin hain kuva-artesaaniksi, mutta koska ei ollut ykkösvaihtoehtona, ei ollut toivoakaan päästä edes pääsykokeisiin.. Doh.

Iida, kävin vastailemassa, mutta VÄHÄN jäissä tämä kirjoittaminen... Toivottavasti jokin selko on jossakin kohtaa koko vuoroa D:

brainchild

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 4 / 7 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa