Kerhis
+3
Annika
Turo
Latu
7 posters
Sivu 1 / 7
Sivu 1 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Kerhis
Pitäähän tännekin yleinen lörpöttelykulmaus saada aikaiseksi, joten olkaa hyvä, sana on vapaa!
Vs: Kerhis
Kyllä tänne vielä ehtii tulla, vastahan sää tän teit. :3
Turo- Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 30
Tervetuloa Regi miunkin puolesta :>! Mites on, liikeniskö Chaska peliin joku hetki kotipesälle :3? Voisin peliseuraa kaivata, tosin Yana-Honaw- kuvioissa on tietysti järjestelynsä : D
Annika- Viestien lukumäärä : 77
Juu, eiköhän. :3 En vaan lupaa hirveän aktiivista vastausta muutamaan viikkoon kun mulla alkaa työt ens viikolla ja unirytmi on perseestä.. Vaikee sopeutuu heti ku ollu 6kk ei mitään.
Jeps, eipä tuo mitään, aloittelen tällä viikolla/ensi viikolla vasta, jalkapuoli-Yana tarvii vielä vähän lepoa... : D
Kunpa mullakin alkaisi duuni, maanantaina alkaisi jos vaan arvon herrarouva Työkkärille kelpaa väliaikaistodistus että oon prkl valmistunut ja työtön, nyt päästäkää mut siihen palkkatukityöpaikkaan mihin oon menossa. -__- Rahaarahaarahaakaipaan.
Etsin uusia shufflemooveja kun törmäsin tähän, ei herranjumala miten ihmiset osaa. O_O
Etsin uusia shufflemooveja kun törmäsin tähän, ei herranjumala miten ihmiset osaa. O_O
Mulla on joku hosumisputki päällä, pitäis jotenkin kauhian nopsaa saada pariutuminen hoidettua vaikkei oo mikään kiire eikä mitään järkeäkään ruveta hosumaan... : D
Ää, mikä video o.O en osais ite... en ikinä </3
Ää, mikä video o.O en osais ite... en ikinä </3
Vähän sama juttu, yritän väkisin olla hosumatta kamalasti viesteissäni asian suhteen :"D Mihikäs tässä kiire valmiissa maailmassa.
Shuffle on tuohon verrattuna helppoa... Oispa hienoa osata riverdancea, voisi aiheuttaa aina päivän wtf-elämyksiä tanssimalla sillä Kampin läpi. : D
Shuffle on tuohon verrattuna helppoa... Oispa hienoa osata riverdancea, voisi aiheuttaa aina päivän wtf-elämyksiä tanssimalla sillä Kampin läpi. : D
Mullakin alkaa vaan työharjottelu, mut kai se on parempi ku ei mitään. :F
Ja ääh, mokkula käytössä ku en oo himassa ni pysty kattoo D:
Ja ääh, mokkula käytössä ku en oo himassa ni pysty kattoo D:
Totta, miusta olisi ihan kamalan tylsää vaan olla himassa ja pyörittää peukaloita... :G Ennemmin vaikka sitten olisin koulussa.
Jäät paljosta paitsi! Mutta älä huoli, yllätän kaikki ja käyn salaa tanssitunneilla niin että kun seuraavan kerran pösähdän sinne loikin kevyesti kuin bambi <69
Jäät paljosta paitsi! Mutta älä huoli, yllätän kaikki ja käyn salaa tanssitunneilla niin että kun seuraavan kerran pösähdän sinne loikin kevyesti kuin bambi <69
No jaa, mua taas karmii mennä töihin, ei huvittais yhtään.. XD mutta kun rahaa tarvitsee niin sittenhän sitä tarvitsee.
Älä sentään liian kevyesti tai suhun pitää laittaa naru ettet leijaile tiehesi!
Älä sentään liian kevyesti tai suhun pitää laittaa naru ettet leijaile tiehesi!
Hemmetin hienoa toi on, Regi 8 )
Jotenkin meinaan kokoajan hosua itekin, mutta eiköhän noiden välit tosta lämpene kun nuotiolle päästään :"D kunhan vähän rauhallisesti otan enkä ihan rupee vielä kiireilemään. Tänä iltana voisin pidemmänkin rundin tätä peliä pelata, miten sulle sopii : ))
Jotenkin meinaan kokoajan hosua itekin, mutta eiköhän noiden välit tosta lämpene kun nuotiolle päästään :"D kunhan vähän rauhallisesti otan enkä ihan rupee vielä kiireilemään. Tänä iltana voisin pidemmänkin rundin tätä peliä pelata, miten sulle sopii : ))
Sitten mua olis vähän liiankin helppo ohjailla jos olis naru nilkassa. : D Töissä on justiinsa se kivaa kun siitä saa massia! Koulussa on ihan tyhmä (puoli)ilmaisiksi tehdä töitä, vaan asiakastöistä saa palkkaa. :F
Sopiihan tuo, yritän itse pysyä kirjoitusvireessä kahvin avulla. Tosin hieman saatan lagitella jos innostun kirjoittamaan päättötyön kirjallista osuutta jopa tänään -toivottavasti, etten jättäisi taas viimetinkaan kuten yleensä...
Sopiihan tuo, yritän itse pysyä kirjoitusvireessä kahvin avulla. Tosin hieman saatan lagitella jos innostun kirjoittamaan päättötyön kirjallista osuutta jopa tänään -toivottavasti, etten jättäisi taas viimetinkaan kuten yleensä...
Hehe, juuh :> jotta nyt jotain sais aikaseksi, oottelenpi vastausta : D enköhän mä vähän sekavasta tekstistä selvääki saa :S
Mullakin kävi samanlailla päivemmällä, ketutti niin että pidin puolentunnin tauon ja koetin sitten uusiks x_D
Haha, mulla onneks harvoin käy noin.. XD
Sinne meni vastaus, lyhyempi mutta ehkäpä ytimekkäämpi. 8> Mäkin luulin jo pitkään että oon päässyt viestien hävittelystä yli kun aina kopioin viestiä ahkerasti, mutta tietty justiinsa nyt kun en kopioinut niin painoin jostakin aivopierusta sitä kivaa punaista ruksia siellä yläkulmassa 8)))
Toiko on sun mielestä lyhyt? : D Voi luoja, taisin tulla väärään ropeen..
Ei se lyhyt ole, mutta lyhyempi XD Itse asiassa yritän nyt kovasti oppia tekemään muitakin kuin pitkiä viestejä, meinaan sitten tulee ähkypuhku jos tekee aina pitkiä... Joskus tein sellaisia parin rivin nopeita ja tehokkaita pelityksiä, miss them. ;___;
No toivottavasti sitten ketään ei haittaa että meikän viestit ei oo kovin pitkiä.. En oo ikinä oppinu paisuttamaan niitä. :F
Ei mua ainakaan haittaa, parempi on sisällöllinen lyhyt kun pakolla turhaa lörpöttelyä täyteen tungettu pitkä :>
Sivu 1 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sivu 1 / 7
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa