Kerhis
+3
Annika
Turo
Latu
7 posters
Sivu 5 / 7
Sivu 5 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Vs: Kerhis
Se on kiva auto, en yhtään lämpene sille että se myydään vaikka sitten saisinkin jonkun kivan umpikattoisen veekasin tilalle, Impala</3 :C (Kyllä, käytän julmasti hyväkseni perheen yhteistä jenkkiautoharrastusta, en miekään itse tuota Probea ostanut -isä vain kävi sen hakemassa ja kun kävin tallissa uutta peliä katsomassa niin hän sanoikin vaan että "no tää sitten vois kyllä sittenkin olla se sun synttärilahja, joo!" ja ihan kuin olisin kieltäytynyt :"D)
Artesaanina ei oikein meinaa nykyisin tienata, ei vaan jotenkaan ihmiset enää arvosta käsityötä. Teki mieli vetää pataan viimeisenä koulupäivänä yhtä hienhajuista datisopiskelijaa joka ihmetteli joulumyyjäisten huovutettuja veistoksia ."13€, -tun pellet millä hinnoilla myy!" Huusin takaisin että finnilärvipellet ei sitten tajuakaan mitään OIKEASTA käsityöstä kun vaan niitä koneitaan naputtelee, mutta jostain kumman syystä ignoorasivat. :----D se 13€ oli oikeasti ihan pilkkahinta 4h työstä kun villatkin maksoi sen 8€...
Artesaanina ei oikein meinaa nykyisin tienata, ei vaan jotenkaan ihmiset enää arvosta käsityötä. Teki mieli vetää pataan viimeisenä koulupäivänä yhtä hienhajuista datisopiskelijaa joka ihmetteli joulumyyjäisten huovutettuja veistoksia ."13€, -tun pellet millä hinnoilla myy!" Huusin takaisin että finnilärvipellet ei sitten tajuakaan mitään OIKEASTA käsityöstä kun vaan niitä koneitaan naputtelee, mutta jostain kumman syystä ignoorasivat. :----D se 13€ oli oikeasti ihan pilkkahinta 4h työstä kun villatkin maksoi sen 8€...
Meillä on ensi viikon keskiviikkona ehkä maailman mielenkiintoisin vierailukohde - menemme katsomaan kuinka LANNOITETTA syntyy! Kinosti ja sillee
Iida- Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 30
No aijaa.. : D ei saakeli, pitäsköhä jäähä vaan lukion penkkiä kuluttamaan..
:--D
Aiheesta jouhevasti näin lannoitteiden kautta takaisin itse peliin: Latu! Miten on, saako tässä nyt ihan härskisti vaan avautua ja kysyä, että onko peliin tulossa jotain konkreettista kaikkia koskettavaa superjuonijuttuja joskus? Äläkä käsitä väärin, en oo missään tapauksessa odottamassa, että heti pitäisi repiä koko peli juuriltaan, eheeei, vaan näin yleisesti mietiskelin. Ja ehkä sen takia, että tietää mihin suuntaan ollaan menossa tms.
AAAaah, teen itteni aina niin selkeeksi. Ymmärrätte varmaan tunteen..
Aiheesta jouhevasti näin lannoitteiden kautta takaisin itse peliin: Latu! Miten on, saako tässä nyt ihan härskisti vaan avautua ja kysyä, että onko peliin tulossa jotain konkreettista kaikkia koskettavaa superjuonijuttuja joskus? Äläkä käsitä väärin, en oo missään tapauksessa odottamassa, että heti pitäisi repiä koko peli juuriltaan, eheeei, vaan näin yleisesti mietiskelin. Ja ehkä sen takia, että tietää mihin suuntaan ollaan menossa tms.
AAAaah, teen itteni aina niin selkeeksi. Ymmärrätte varmaan tunteen..
brainchild- Viestien lukumäärä : 24
Kyllä ainakin pitäisi, jos nyt saisi ensin enemmän pelaajia kasaan. Sanotaanko ainakin että ihan juonen kannalta Honawille piti nythetiäkkiä saada puoliso, mutta enempää en kerro koska en ole itsekään vielä lyönyt lukkoon suunnitelmiani -ja ehei, Annikalta ei kannata udella, hänkään ei tiedä asiasta masterplan >8)) Niin että oottakaas vaan.
Hahah, jesjes kuulostaa hyvältä :--D mainostustalkoot siis alkakoon!
(ps. asiasta peliin myös, mietin että hilluuko nää koirat toismuodoissaan sitten ilkosillaan : ''D)
Iida, ei, en tiedä oletko katsonut Honawin esittelyä mutta on noilla vaatteet päällä, nahoista ja turkiksista valmistettuja. En ole nähtävästi vieläkään päivittänyt sivuja, vaikka luulin sen jo eilen tehneeni kun havainnointikuviakin laitoin. :_D No, ehkä sitten tänäiltana.
Ai hienoa :'D Niin mie vähän aattelinkin mutta en ollu ihan varma, hehe
HUH kun ootte pölissy xD Terve teille, Iida ja brainchild! Jälkimmäiselle muistankin sähköpostia pari viikkoa sitten laittaneeni ja lähetin tännempänä vielä uudestaankin, vinkvink ; D meinasin Loraniaan tulla sua kiusaamaan, vaikka viesti nyt koskeekin toista asiaa.
Shawdi on ihana, Käres kanssa mut paha tosiaan sanoa kun en oo nähnyt kuvassa 8 ) The laiskaperse ei jaksa lukea esittelyä just nyt... c: mielenkiintoisia hahmoja teillä on, jees!! Mut molemmat pyydän peleihin sitten kanssa.
// heeei mitäs juonikuvioita sie Latu multa nyt oikein salaat >:c : D
Shawdi on ihana, Käres kanssa mut paha tosiaan sanoa kun en oo nähnyt kuvassa 8 ) The laiskaperse ei jaksa lukea esittelyä just nyt... c: mielenkiintoisia hahmoja teillä on, jees!! Mut molemmat pyydän peleihin sitten kanssa.
// heeei mitäs juonikuvioita sie Latu multa nyt oikein salaat >:c : D
Annika- Viestien lukumäärä : 77
Pakko pölistä kun on tylsää :DD
Ja kiitos, Aiyana on myös hieno hahmo! : )
Huh, käytiin kaverin kanssa ottamassa joulukuvia hepan kanssa, tuli kyllä niin kauniita että ihan itkettää..
Ja kiitos, Aiyana on myös hieno hahmo! : )
Huh, käytiin kaverin kanssa ottamassa joulukuvia hepan kanssa, tuli kyllä niin kauniita että ihan itkettää..
Kiitti, Iida : ))
Mä oon nyt lähössä heppojen luokse, bye bye - saa nähdä miten estekisat oikein suokkiputen kanssa sujuu c:
Mä oon nyt lähössä heppojen luokse, bye bye - saa nähdä miten estekisat oikein suokkiputen kanssa sujuu c:
Hyvääää itsenäisyyspäivää joutsiksen pelaajille! 8>
Täältäkin itsenäisyyspäiviä kaikille 8 ))
Jee, oltiin puhtaalla radalla neljänsiä 70 cm luokassa (yhdeksän osallistujaa) ja saatiin ruusukekin, vaikka ei kärkeen ylletty : DD kyllä suomenhevosista on kaikkeen!
// Myönnän, vastaus kärsi, ei ollut yhtään hempeilyfiilis O_o älä ihmettele Latu, mie en vaaan kertakaikkiaan osaa nyt tällähetkellä tuottaa oikeenlaista tekstiä -.-
Jee, oltiin puhtaalla radalla neljänsiä 70 cm luokassa (yhdeksän osallistujaa) ja saatiin ruusukekin, vaikka ei kärkeen ylletty : DD kyllä suomenhevosista on kaikkeen!
// Myönnän, vastaus kärsi, ei ollut yhtään hempeilyfiilis O_o älä ihmettele Latu, mie en vaaan kertakaikkiaan osaa nyt tällähetkellä tuottaa oikeenlaista tekstiä -.-
Onneksi olkoon Annika! Voin samaistua tunteeseen kun itsekin sijoituin samankokoisessa porukassa Hödöissikalla neljänneksi, varmaan aika kiva olo sulla nyt Tosin suokilla on vaan kolme askellajia, voi kun saisin tehtyä Haddistakin kolmikäyntisen... <_< Ei oikein inspaisi aina jännittää että milloin se vaihtaa kaahotuspassiin kesken radan ja rikkoo puomit ja murskaa muurit.
Eipä tuo mitään, ymmärrän fiiliksen oikein hyvin -ja aika loppusuorallahan tuo peli onkin. 8>
Eipä tuo mitään, ymmärrän fiiliksen oikein hyvin -ja aika loppusuorallahan tuo peli onkin. 8>
Itsenäisyyspäiviä täältäkin!
Joo, elikkä jos vmaailmassa pyöritte niin olen Britta, terve vaan. Ja netti on meillä poikki, joten mummola ja puhelin on mun kamut! :Dd
Onnea Annika! c:
Joo, elikkä jos vmaailmassa pyöritte niin olen Britta, terve vaan. Ja netti on meillä poikki, joten mummola ja puhelin on mun kamut! :Dd
Onnea Annika! c:
Kashy- Viestien lukumäärä : 25
Huuuu, kiitos Kashy ja Latu ja ensimmäisenä mainitulle tervetuloa 8 )
Heh, mut tällä suokilla näyttää olevan vaan kaks sellasta = ravi ja laukka. Ravia mennään oikein kunnon ravurifiiliksellä, mutta jos ihan totta puhutaan niin ainoa ruunan askellaji on oikeasti se laukka. Laukkaa saa koottua ja hallittua ja se menee niiin nätisti, vaikkei mikään luokkien nopein hevonen olekaan. Ravissa kaahotetaan vähän liikaa niin että kokoaminen on todellakin työn takana, käyntiä joutuu työstämään että hevonen malttaa : D issikat on ihania, vaelluksilla siis. Ja muutenkin, tosin uskon ettei mitään kovin hauskaa ole joutua maaliin puomit suussa ja käsissä ja jaloissa. Mut tosi kiva olo, koska nää oli meidän ensimmäiset kisat ja olen samaista heppaa nyt noin 2 viikkoa ratsastanut c:
Weayaya on kyllä hieno hahmo, täytyy todeta :-)!
Heh, mut tällä suokilla näyttää olevan vaan kaks sellasta = ravi ja laukka. Ravia mennään oikein kunnon ravurifiiliksellä, mutta jos ihan totta puhutaan niin ainoa ruunan askellaji on oikeasti se laukka. Laukkaa saa koottua ja hallittua ja se menee niiin nätisti, vaikkei mikään luokkien nopein hevonen olekaan. Ravissa kaahotetaan vähän liikaa niin että kokoaminen on todellakin työn takana, käyntiä joutuu työstämään että hevonen malttaa : D issikat on ihania, vaelluksilla siis. Ja muutenkin, tosin uskon ettei mitään kovin hauskaa ole joutua maaliin puomit suussa ja käsissä ja jaloissa. Mut tosi kiva olo, koska nää oli meidän ensimmäiset kisat ja olen samaista heppaa nyt noin 2 viikkoa ratsastanut c:
Weayaya on kyllä hieno hahmo, täytyy todeta :-)!
Apua, täällähän ollaan taas pölisty.
Ja tervetuloa kaikille uusille tulokkaille.
Ja tervetuloa kaikille uusille tulokkaille.
Turo- Viestien lukumäärä : 26
Kiitos Annika & Regi! :') Ja Yanakin on oikein hiano, kuten kaikkien muidenkin hahmot - ihanan mielenkiintoisia!
Mulla on nyt kamala roolimisinto päällä. C:
Edittiä siis; linnanjuhlia katson, ihailen ja välillä kauhistelenkin. Entäs te?
Mulla on nyt kamala roolimisinto päällä. C:
Edittiä siis; linnanjuhlia katson, ihailen ja välillä kauhistelenkin. Entäs te?
Viimeinen muokkaaja, Kashy pvm To Joulu 06, 2012 9:35 am, muokattu 1 kertaa
Kashy- Viestien lukumäärä : 25
Thänkjuuthänkjuu, pääsin hieman tönkösti vastailemaan sun peliin : )!
Regille pitää se peli kehitellä, sitten joskus... xD
Regille pitää se peli kehitellä, sitten joskus... xD
Hyvää itsenäisyyspäivää vaan tältäkin suunnalta o/
Krääh miten ääni voi olla näin paineessa? Pihisen täällä ja en kuulekkaan mitään kun korvatkin on tukossa..
Krääh miten ääni voi olla näin paineessa? Pihisen täällä ja en kuulekkaan mitään kun korvatkin on tukossa..
Hyi jotkut linnanjuhlat. Turhaa kakkaa.
Annika, ei mitään kiirettä. :3
Annika, ei mitään kiirettä. :3
Turo- Viestien lukumäärä : 26
Regi samaa mieltä, en oo ikinä jaksanu seurata niitä b: