Kerhis
+3
Annika
Turo
Latu
7 posters
Sivu 2 / 7
Sivu 2 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Vs: Kerhis
Samoin, mäkin tykkään lyhyistä viesteistä kun helpompi vastata sellaiseen kompaktiin viestiin kuin romaaniin joka jatkuu ainakin miljoona kilsaa alaspäin... : D
Hihi, nyt vielä päivän viimeset viestit 8 ) kirjottelepas Latu äkkiä niin pääsen vielä yhen replan väliin vetämään : D
Annika- Viestien lukumäärä : 77
Ikä : 30
Huh, okei. :3
Hitto kun on tylsäää... Meen varmaan kierimään kohta tonne lattialle. Pitäs varmaan jonkunnäkönen kuvakin Chaskalle tehdä muttakun mun taidot rajottuu tikku-ukkoihin..
Hitto kun on tylsäää... Meen varmaan kierimään kohta tonne lattialle. Pitäs varmaan jonkunnäkönen kuvakin Chaskalle tehdä muttakun mun taidot rajottuu tikku-ukkoihin..
Turo- Viestien lukumäärä : 26
Aika mitäänsanomaton viesti tuli, anteeksi. :__D Iski vain kriisi kun ei ole kahvia ja meni pasmat sekaisin.
Pyhpah siitä vaan piirtämään, hieno on varmasti ja on helpompi tehdä arttia kun on mallikuva >8)))))))))
Pyhpah siitä vaan piirtämään, hieno on varmasti ja on helpompi tehdä arttia kun on mallikuva >8)))))))))
En! Ja mitä arttia pyh! Taidan vaan commiosionata sille ref sheetin yhelt mun lemppari artistilta.. XD *laiska*
:__D ei mitään, johan alkaa tunnelma käydä hankalaksi, voi :> alkaa jo jännittää, hehe :S
Regi, piirräpiirrä nyt vaan xD ja Latun artit kelpaa mainiosti, triplakiitokset Yanan kuvasta c:
// vastaus laitettu, hui! Mitäköhän seuraavaksi tapahtuu... 8 >
Regi, piirräpiirrä nyt vaan xD ja Latun artit kelpaa mainiosti, triplakiitokset Yanan kuvasta c:
// vastaus laitettu, hui! Mitäköhän seuraavaksi tapahtuu... 8 >
Ää kun tekisi niin kovasti mieli vastata, pitää kitata lisää kahvia että päänsärky menisi pois että tulisi selkokielinen vastaus XD Tuli särky puhtaasta viduduksesta, Työkkäri meinaa nimittäin estää pääsyni töihin sillä perusteella että en ole ollut tarpeeksi kauan työtön?! Siis wtf, köyhäillään sitten... Yritän alkuviikosta käydä takomassa siellä nyrkkiä pöytään kun työnantajakin meikäläistä siellä puoltaa, koulu myös, joten ehkä saisin jotakin rotia etten nyt ihan murskaannu byrokratian rattaisiin... Nyppii silti. .___.
Vastaavastaavastaa x> haluun päästä taas eteenpäin, kahvia naamaan niin kyllä se siitä 8_D
Sovitaanko me niistä Krizis-kuvan maksuista sitten niin pääsen lähettelemään :>? Kamikazen värinen alkaa kyllä koukuttaa sen mustanvoikon lisäksi...
Sovitaanko me niistä Krizis-kuvan maksuista sitten niin pääsen lähettelemään :>? Kamikazen värinen alkaa kyllä koukuttaa sen mustanvoikon lisäksi...
Siis mitä vittua : D Ja minäkun luulin että työkkärin ideana oli saada ihmisille töitä.
Niin mäkin, tänään kävin siellä niin siellä oli semmoinen kiva virkailija joka justiinsa selitti että miten ne joustaa jos on nuori kyseessä kun "nuorten työllistäminen on meille tärkeää" ja sanoi että jos tuon vain opintokortin todisteeksi että kaikki on suoritettu niin puhuttaisiin palkkatuista. Niin eikös sitten joku kettumainen nainen soittanut mulle illemmalla että "ei sitä palkkatukea noin vaan tulla hakemaan" ja "ihmettelen miksi palkkaavat sinne vastavalmistuneen kun tuet on niin huonot" sekä "sun pitää olla yli 500 päivää työttömänä että saisit tuet, pari päivää ei riitä". Siis anteeksi mitä? -____- Eikö ne nyt vaan voisi antaa miun mennä sinne työpaikkaan mikä on sovittu jo alkusyksyllä?
Ei hitto, Latu. Ihme hommaa o.O
Pahoittelen tönkköä vastausta, puhelimella on niin ruton kiva kirjottaa 8 ( muttakun on kärsimätön, niin on :_D
Pahoittelen tönkköä vastausta, puhelimella on niin ruton kiva kirjottaa 8 ( muttakun on kärsimätön, niin on :_D
No äläpä, nyt on vähän :I fiilis kun jos ei ole rahaa niin mites sitten jatkan ratsastamista, eipä tule kitaratuntejakaan (en jaksa enää noboilla yksin : D), mites ostan sen lännensatulan, mites matkustan tyttöystävän luokse... Voi pee pee perrrrrrgelee.
Eipä tuo mitään, multakin voi aika tönöä tulla mutta kun on niin hinku pelata. XD *kipittää vastaamaan*
Eipä tuo mitään, multakin voi aika tönöä tulla mutta kun on niin hinku pelata. XD *kipittää vastaamaan*
Omat harrastukset on lenkkeily ja datailu, soittelen koskettimia olohuoneessa 8 ) ratsastus ei maksa multa onneksi mitään, joten bussimatkat menee nopeesti eikä poikaystäväkään oo kaukana :>
Odottelen : D
Odottelen : D
Ei mullakaan tietenkään Haddilla ratsastaminen, mutta kun en tahtoisi junnata niin olisi kiva päästä vakiotunneille ja kisaamaan, eipä mulla olisi rahaa osallistumismaksuihinkaan nimittäin. :I
Vastattu, onnistuin kerrankin edes vähän tiivistämään tekstiä lyhyemmäksi jippii! 8D
Vastattu, onnistuin kerrankin edes vähän tiivistämään tekstiä lyhyemmäksi jippii! 8D
Tiivistetty vastailu hoidettu B) jännäks menee... : D
Uu kipikipi menen vastaamaan 8))
Hitsi vieköön kun ei ole vähään aikaan soittanut mitään, sormenpäät on ehtinyt pehmetä niin että nyt ne on ihan höllinä >:C
Hitsi vieköön kun ei ole vähään aikaan soittanut mitään, sormenpäät on ehtinyt pehmetä niin että nyt ne on ihan höllinä >:C
Njygh, mulla on soittimia liikaakin... koskettimet, kitarat (akustinen ja sähkö) ja sitten vanha kantele + poikki- ja nokkahuilut, löytyy varmaan joka talosta 8)) onneks osaan jotain soittaakin - en kovin hyvin mutta kuitenkin, ja kyllä sitä tulee rämpyteltyä kun naapurusto lähtee kauppareissulle C:
Sormenpäät rakoilla täälläpäin, liikaa soittamista <: kun en viitti pitää niitä hyllyntäytteenä jos en niillä mitään teekään :3
Sormenpäät rakoilla täälläpäin, liikaa soittamista <: kun en viitti pitää niitä hyllyntäytteenä jos en niillä mitään teekään :3
Vastattu, mwahahaha >8)
Miulla ne menee rakoille justiinsa siitä että en ole vähään aikaan soittanut, toisaalta voi johtua siitäkin etten muuta soita kuin akustista, metallikielistä skittaa joten ne ei (yleensä) ehdi menettämään sitä kovaa kuorta joka sormenpäihin tulee. :_D Hyvä motiivi olla taukoilematta, kun sen jälkeen on muutama päivä ihan törkeän kivuliasta jo näppäillä. XD
Miulla ne menee rakoille justiinsa siitä että en ole vähään aikaan soittanut, toisaalta voi johtua siitäkin etten muuta soita kuin akustista, metallikielistä skittaa joten ne ei (yleensä) ehdi menettämään sitä kovaa kuorta joka sormenpäihin tulee. :_D Hyvä motiivi olla taukoilematta, kun sen jälkeen on muutama päivä ihan törkeän kivuliasta jo näppäillä. XD
Apua, tänne tuli tassuja! *tökkii niitä*
Ikänään en ole mitään kitaraa soittanut, paitsi musatunnilla vaan esittänyt kun ei oikeasti jaksanut, mutta olisi sitä nykyään kiva osata soittaa. 8D Vaikka meikää kyllä rummut kiinnostaa enemmän.
Ikänään en ole mitään kitaraa soittanut, paitsi musatunnilla vaan esittänyt kun ei oikeasti jaksanut, mutta olisi sitä nykyään kiva osata soittaa. 8D Vaikka meikää kyllä rummut kiinnostaa enemmän.
Nokun noi oletuskuvakkkeet oli niin tylsät niin ajattelin vähän piristää koko foorumia 8D
Ei muakaan musatunneilla yläasteella ikinä kiinnostanut kitara, mutta totta kai sitten kun ei voinut enää siellä soittaa niin alkoi tehdä mieli. Onneksi löysin enon vanhan Lucky 7-puoliakustisen niin sitä ihan onnessani rämpytän. >u<
Ei muakaan musatunneilla yläasteella ikinä kiinnostanut kitara, mutta totta kai sitten kun ei voinut enää siellä soittaa niin alkoi tehdä mieli. Onneksi löysin enon vanhan Lucky 7-puoliakustisen niin sitä ihan onnessani rämpytän. >u<
Ihanat tassumerkinnät 8S
Mä oon aina tykänny kitaransoitosta ja kaikenlaisesta soittamisesta. Rummut on kivoja kans, mut tänne en niitä oikein voi hankkia jajaja... Pikkujoulut ohi, en kuollut :F nyt karkkiakarkkiakarkkia.
ÄÄÄÄÄÄÄÄ mähaluunpelata, Latu tulee kuitenki lähinnä ilta-aikaan 83 vastaa heti kun kerkeet, kauhee hinku päästä taas pelailemaan c:
Mä oon aina tykänny kitaransoitosta ja kaikenlaisesta soittamisesta. Rummut on kivoja kans, mut tänne en niitä oikein voi hankkia jajaja... Pikkujoulut ohi, en kuollut :F nyt karkkiakarkkiakarkkia.
ÄÄÄÄÄÄÄÄ mähaluunpelata, Latu tulee kuitenki lähinnä ilta-aikaan 83 vastaa heti kun kerkeet, kauhee hinku päästä taas pelailemaan c:
Viimeinen muokkaaja, Annika pvm Pe Marras 30, 2012 7:06 am, muokattu 1 kertaa
Itse asiassa tulin jo päivällä, mutta käytin kerrankin vapaan iltapäivän siihen että soitin ja tanssin kun ei kukaan ollut kuulemassa ja näkemässä :_D Sai härötä ihan rauhassa. Kamala miten kaiken oppimansa voi unohtaa, vuosi sitten tanssin ihan simona sufflea sen eri muodoissa, ja tänään kun pitkästä aikaa yritin kunnolla niin en pysynyt edes hitaamman biitin tahdissa ja olin unohtanut perusliikkeetkin. >:I Mitä opittiin, ei saa taukoilla!
Mutta nyt hihihih vastaamaan >8)))
Mutta nyt hihihih vastaamaan >8)))
: D mä olen joskus ihan skidinä tanssinut jotain, mutta ei niinsanotusti tee oikein mieli tanssilattialle ja oon kaikessa tanssissa ihan surkea :SS kyllä mä jotain opin jos kiinnostais, mutta ei oo koskaan ollut mulle sellanen ala. Se on tosi hienoa kattoo kun jotkut osaa tanssia, mutta ite en kyllä oikein tanssi xD kai sitä pitää sitten sukujuhlissa pakottautua valssaamaan, mut muuten jätän kyllä väliin.
*Oottelee kärsimättömänä* t: roolipelauksien ja viimeisimpien vastauksien suhteen mitäänsaamaton kännykännäprääjä (<333 iPhone) joka istuu nyt kuitenkin koneella, ihme ja kumma <B)
*Oottelee kärsimättömänä* t: roolipelauksien ja viimeisimpien vastauksien suhteen mitäänsaamaton kännykännäprääjä (<333 iPhone) joka istuu nyt kuitenkin koneella, ihme ja kumma <B)
Vastattu 8D
En mäkään osaa tanssia, mutta joskus on kiva yrittää ylittää rajojaan :_D Valssia osaan ja polkkaa osasin joskus (naurakaa vaan XD), joitakin lavatanssejakin tuli opeteltua porukalla, mutta nykyisin tykkään vaan sufflesta. Tai okei valssaaminenkin on ihan kivaa jos on oikea moodi <D
En mäkään osaa tanssia, mutta joskus on kiva yrittää ylittää rajojaan :_D Valssia osaan ja polkkaa osasin joskus (naurakaa vaan XD), joitakin lavatanssejakin tuli opeteltua porukalla, mutta nykyisin tykkään vaan sufflesta. Tai okei valssaaminenkin on ihan kivaa jos on oikea moodi <D
Sivu 2 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sivu 2 / 7
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa