Kerhis
+3
Annika
Turo
Latu
7 posters
Sivu 6 / 7
Sivu 6 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Vs: Kerhis
Mie vaan sivusilmällä käyn kyylimässä jos tuvan läpi käyn lisää kahvia hakemassa, en jaksa tuijottaa kun muut juhlii. Toinen asia jos mut kutsuttaisiin joskus sinne! XD
https://2img.net/h/i389.photobucket.com/albums/oo340/Ororro/IMG_7389.jpg
höhöö jouluponi
Oli pakko lähteä tänään kesken koulupäivän vetämään kun en saanut henkeä lukiolla, ööh.. <D
höhöö jouluponi
Oli pakko lähteä tänään kesken koulupäivän vetämään kun en saanut henkeä lukiolla, ööh.. <D
Iida- Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 30
Iida aawn c: Myökin meinattiin vkl kuvata joulukorttikuvia tallilla, katsoo että miten riemukkaita niistä tällä kelillä saa...
Ja arvatkaas kuka sai tänään YSAO:lta kirjeen joka alkaa että "tervetuloa opiskelemaan!" Tästä se mun kengittäjäura lähtee, jeespoksjee en malta odottaa helmikuuta!
Ja arvatkaas kuka sai tänään YSAO:lta kirjeen joka alkaa että "tervetuloa opiskelemaan!" Tästä se mun kengittäjäura lähtee, jeespoksjee en malta odottaa helmikuuta!
Suloinen ponny Iida! Ü
Onnea Latu! Siitä se ura vielä urkenee. ;--)
Mulla on kauhea into päällä roolipelauksen suhteen, kiitos Joutsiksen! Mummolassa aikaani vietän, koneella, kotona kun ei netti toimi. Vapaapäivä koulusta = pitkä viikonloppu!
Kotiin kun menen, pitäisi lukea kokeeseen ja kirjoittaa joku tarina käsin loppuun. Nuo ei kyllä innostaisi ei pätkän vertaa, mutta pakko kait se on. Ajatuskin tylsistyttää.
Onnea Latu! Siitä se ura vielä urkenee. ;--)
Mulla on kauhea into päällä roolipelauksen suhteen, kiitos Joutsiksen! Mummolassa aikaani vietän, koneella, kotona kun ei netti toimi. Vapaapäivä koulusta = pitkä viikonloppu!
Kotiin kun menen, pitäisi lukea kokeeseen ja kirjoittaa joku tarina käsin loppuun. Nuo ei kyllä innostaisi ei pätkän vertaa, mutta pakko kait se on. Ajatuskin tylsistyttää.
Kashy- Viestien lukumäärä : 25
Iidan poni <3 awwww
Onnea Latulle.
Kävin Kashylle vastailemassa, tönkköyden multihuipentuma saavutettu tai jotain 8 /
Onnea Latulle.
Kävin Kashylle vastailemassa, tönkköyden multihuipentuma saavutettu tai jotain 8 /
Annika- Viestien lukumäärä : 77
Latu mieki halluun! Mutta onnea opiskelupaikasta!
(ja ps. kunkelo on ihan heppa mut se näyttää pieneltä, säkää sillä on jopa 158cm Ja meikä on reilu 170)
Miunki pitäis vastailla BC:n peliin mutta ajatus ei kulje ei sitten yhtään :_;
(ja ps. kunkelo on ihan heppa mut se näyttää pieneltä, säkää sillä on jopa 158cm Ja meikä on reilu 170)
Miunki pitäis vastailla BC:n peliin mutta ajatus ei kulje ei sitten yhtään :_;
Iida- Viestien lukumäärä : 23
Kokosuhde : )) mie ratsastelen 180 cm puoliveristä, itse olen noin 165. Ei se niin paha muuten olis, mutta hevosta ei kyllä oo lueteltavissa herkäksikään... O_o, hevosen omistaja on tosin vähän päälle 150 cm, joten ylpeänä puhelen omasta puolestani : DD
Latu ja te muut viisaammat;
Yritän juuri käännyttää erästä ihmistä Joutsenklaaniin, mutta tällä on paaljon kysymyksiä:
"Okei, miks ne henget on antanu susille tuon taidon (ihmismuutokset) vaikka alunperin ihmiset on nimenomaan
tavallaan "tuhottu" maailmasta (ainakin näin ymmärsin) koska ne on ollu uhka luonnolle? Noista susi-ihmisistähän tulee helposti uus vastaava uhka."
"Helpottaa huomattavasti mm. korujen, tulen ja käyttöesineiden valmistamista", mihin sudet tarvii alunperinkään noita juttuja? Hyvin ne on ennenki selvinny ilman tommosia, ja eihän käyttöesineitä ja tulta edes tarvi susimuodossa, korujakin vaan ulkonäön "parantamiseks""
"Tuli ja valokin auttaa niitä vain ihmismuodossa, sudet syö ruokansa raakana ja tuli vaan häikäsee niitä kun ne näkee pimeessä varmaan miljoona kertaa paremmin muutenkin. Ja sama käyttöesineet. Miten esim. susi käyttää jotain lusikkaa?"
Jep, henkilöllä on paljon kysyttävää kun osan sain jo selitettyä, nyt tarvitsen teitä viisaampia. :'D
Yritän juuri käännyttää erästä ihmistä Joutsenklaaniin, mutta tällä on paaljon kysymyksiä:
"Okei, miks ne henget on antanu susille tuon taidon (ihmismuutokset) vaikka alunperin ihmiset on nimenomaan
tavallaan "tuhottu" maailmasta (ainakin näin ymmärsin) koska ne on ollu uhka luonnolle? Noista susi-ihmisistähän tulee helposti uus vastaava uhka."
"Helpottaa huomattavasti mm. korujen, tulen ja käyttöesineiden valmistamista", mihin sudet tarvii alunperinkään noita juttuja? Hyvin ne on ennenki selvinny ilman tommosia, ja eihän käyttöesineitä ja tulta edes tarvi susimuodossa, korujakin vaan ulkonäön "parantamiseks""
"Tuli ja valokin auttaa niitä vain ihmismuodossa, sudet syö ruokansa raakana ja tuli vaan häikäsee niitä kun ne näkee pimeessä varmaan miljoona kertaa paremmin muutenkin. Ja sama käyttöesineet. Miten esim. susi käyttää jotain lusikkaa?"
Jep, henkilöllä on paljon kysyttävää kun osan sain jo selitettyä, nyt tarvitsen teitä viisaampia. :'D
Herranjumala mitä pilkunnussintaa, no tässä vastauksia. Miksi ihmeessä hän edes TAHTOO liittyä peliin jos kaikki on noin hankalaa? Tai siis ei millään pahalla, mutta kuulostaa siltä että hän ei edes tahdo liittyä, nipottaa vaan. : DDDDD Lopeta ihmeessä se hänen käännytys... Ymmärtäisin jos kysymykset liittyisivät jotenkin oleellisesti pelin kulkuun, mutta nuo ovat lähinnä kyseenalaistuksia siitä, miten olen pelin rakentanut.
- Klaani uskoo että henget antoivat noille kyvyn, mutta se ei tarkoita että niin todellisuudessa tapahtui. Ennemminkin kyseessä lienee vain magian löytäminen ja sen käyttäminen, ja ihminen on kätevä muoto esimerkiksi juurikin käyttöesineiden ja tulen käsittelyssä. Siksi moni valitsee sen toismuodokseen, vaikka se muukin voisi olla. Ihmiset eivät myöskään kuolleet kokonaan sukupuuttoon kuten Hötölän esittelyssä väitetään -nykyisin kaikki elämä pyörii luonnon kunnioittamisen ympärillä, kuten pelin sivuiltakin saa varmasti joka sivulla siitä toitotusta. Miksi siis ihmiset olisivat sen huonompia kuin muutkaan, jos he elävät luonnon mukaan eivätkä enää sodi sitä vastaan?
- Mihin ihmisetkään oikeastaan edes tarvitsee koruja? Sudet käyttävät niitä lähinnä onnenkaluina sekä riittien välineinä. Tuli tuo turvaa ja lämpöä, sekä kuivattaa lihaa -jos metsäonnea ei ole, niin kuivaliha auttaa huimasti.
- Ihmismudossa ne eivät näe luolassa, jos ihmismuotoa siis on -sehän ei ole pakollinen! Ja missä päin sivua puhuttiin lusikasta? Käyttöesineillä viitataan lähinnä kiviveitsiin ja nastoihin joilla muokataan nahkaa ja muihin vastaaviin tarkkuutta vaativiin tehtäviin.
dmakldasdakdjaskdasjadksjklda <___________<
- Klaani uskoo että henget antoivat noille kyvyn, mutta se ei tarkoita että niin todellisuudessa tapahtui. Ennemminkin kyseessä lienee vain magian löytäminen ja sen käyttäminen, ja ihminen on kätevä muoto esimerkiksi juurikin käyttöesineiden ja tulen käsittelyssä. Siksi moni valitsee sen toismuodokseen, vaikka se muukin voisi olla. Ihmiset eivät myöskään kuolleet kokonaan sukupuuttoon kuten Hötölän esittelyssä väitetään -nykyisin kaikki elämä pyörii luonnon kunnioittamisen ympärillä, kuten pelin sivuiltakin saa varmasti joka sivulla siitä toitotusta. Miksi siis ihmiset olisivat sen huonompia kuin muutkaan, jos he elävät luonnon mukaan eivätkä enää sodi sitä vastaan?
- Mihin ihmisetkään oikeastaan edes tarvitsee koruja? Sudet käyttävät niitä lähinnä onnenkaluina sekä riittien välineinä. Tuli tuo turvaa ja lämpöä, sekä kuivattaa lihaa -jos metsäonnea ei ole, niin kuivaliha auttaa huimasti.
- Ihmismudossa ne eivät näe luolassa, jos ihmismuotoa siis on -sehän ei ole pakollinen! Ja missä päin sivua puhuttiin lusikasta? Käyttöesineillä viitataan lähinnä kiviveitsiin ja nastoihin joilla muokataan nahkaa ja muihin vastaaviin tarkkuutta vaativiin tehtäviin.
dmakldasdakdjaskdasjadksjklda <___________<
Viimeinen muokkaaja, Latu pvm La Joulu 08, 2012 2:37 am, muokattu 1 kertaa
Jepa!
Mun pitäs lukea kemiaa, möh. Ei oikeastaan kiinnosta, mutta pakko kait se alkaa kohta olla. D:
edit - LATU sun blogi oli VV:ssä! :'D
Mun pitäs lukea kemiaa, möh. Ei oikeastaan kiinnosta, mutta pakko kait se alkaa kohta olla. D:
edit - LATU sun blogi oli VV:ssä! :'D
Joo mie tiedän, se oli se "ihanat issikkablogit" tms -ja tammikuun numeroon tulee ihan kunnon artikkeli Haddista ja meikäläisestä joten kannattaa seurailla! 8 )
Pitää käydä ostamassa 8 )
Latu vastaa peliin niin saan yhden pois alta, muutenkin oon lupautunut kolmen muun kanssa pelailemaan ja yksi peli neljännen kera käynnissä, joten jos ton sais alta pois : )?
Latu vastaa peliin niin saan yhden pois alta, muutenkin oon lupautunut kolmen muun kanssa pelailemaan ja yksi peli neljännen kera käynnissä, joten jos ton sais alta pois : )?
Annika, tänään en saa ainakaan vastattua kun tulin näin pikavisitoimaan illaksi koneelle, mutta mikset voi aloittaa lupaamiasi pelejä jo nyt? :0 Täällön sama homma kuin Renewyssä etc. saa olla useampi peli samaan aikaan päällä~
Lagittelen ainakin viikon loppupuolelle saakka, tai ainakin yritän pitää näppini erossa koneesta kun tyttöystävä ei ehkä arvostaisi yhteistä aikaa sillä että olen lärvi kiinni läppärissä.... :___D
Lagittelen ainakin viikon loppupuolelle saakka, tai ainakin yritän pitää näppini erossa koneesta kun tyttöystävä ei ehkä arvostaisi yhteistä aikaa sillä että olen lärvi kiinni läppärissä.... :___D
Juu, voisinhan mä ne alottaakin mut ensin ois oman kartoituksen mukaan hyvä pelata vanhat pois. Mut jos mulla on, hetkinen, kuus peliä samaan aikaan käynnissä niin on itelle mieleisempää et saa ne "vanhat" alta pois 8 ) mut kyl mä ne kai aloittelen tässä piakkoin. Kaipa se on periaate vaan : D
Eikä siis mitään kiirettä vastata, ei sillä : )!
Tuolla on KYLMÄ (*kukaan ei tienny*)... :"( laskettelu <3 mut liian kylmä nou. Siis tallikäyntejä miettien.
Eikä siis mitään kiirettä vastata, ei sillä : )!
Tuolla on KYLMÄ (*kukaan ei tienny*)... :"( laskettelu <3 mut liian kylmä nou. Siis tallikäyntejä miettien.
Täälläpä on ollut toooosi hiljaista jo jonkun aikaa >:
brainchild- Viestien lukumäärä : 24
Joo, huomasin saman O.o Mihinköhän kaikki meni..
Turo- Viestien lukumäärä : 26
Jaa a, harmi sinänsä. Niin kivasti olisi inspiraatiota tännekin ollut!
Niimpä! bc, laitteletko pystyyn tuon meidän välisen ropen niin saadaan jotakin pystyyn?
Voisin hei laittaa. Mä en nyt luovuta, sillä Käres on ensimmäinen koirahahmoni, jolla oon kunnolla alottanut pelaamaan! <:
Kuinka upi täytyy ihmisen olla kun unohtaa salasanan joka on noin tsiljoonalla pelifoorumilla, ja tällä forkalla on joku vammainen oletusasetus että ylläpidolle ei voida lähettää salasanaa sähköpostiin -_______-" Ihan kuin en joulun aikaan olisi muutenkin ollut tarpeeksi poissa kun sairastelin : DD
Tarkoittaako tämä nyt sitten käytännössä sitä, ettei peli kuolekaan pystyyn? :-----) jipii!
bc, minne muuten tehään (teet :D) sen meijän pelin? :'> Ja ootko saanu sen mun säpön?
Bc, se jos admin makaa sairaalassa ei tee pelistä kuollutta. : D Jos miua ei hetkeen näy niin ei tarkoita sitä että peli olisi kuivunut kasaan -tuntuu pahalta kun ei voi itse oikein ikinä lomailla minkään pelin kanssa, kun palatessa ovat pelaajat yleensä hävinneet kun luulevat että minä tekisin niin keljusti että lopettaisin pelin ilman että ilmoitan siitä etusivulla... : /
Latu, oijjoij, eipäs ollut aavistustakaan että sairaalassa makoilisit. Asia nyt vaan on niin, että pelaajien on vaikea (varsinkin pienellä porukalla) pitää peliä yllä, kun admin häviää ilmoittamatta teille tietämättömille (tottakai tässä tapauksessa ymmärrettävästi). Nyt varsinkin kun kaikki pelaajat hävisivät yhtä salamyhkäisesti, jolloin on vaikea kahden pelaajan turvin ylläpitää aktiivista elämää foorumilla p:
Eipä siinä sitten mitään, harmitti vain kun hetken jo kuvittelin Joutsenklaanin jäätyneen samoin tein. Eikös se edellinen viestini ollutkin huojentunutta ilakointia, ei sentään naljailua pitkästä paussista? :---D
Eipä siinä sitten mitään, harmitti vain kun hetken jo kuvittelin Joutsenklaanin jäätyneen samoin tein. Eikös se edellinen viestini ollutkin huojentunutta ilakointia, ei sentään naljailua pitkästä paussista? :---D
Mitä ihmettä XDD Vaikka admin ei käykkään pariin päivään, ei tarkota et kaikkien pitäs lopettaa käyminen. Ei oo pelkästään adminin homma pitää peliä aktiivisena.
Turo- Viestien lukumäärä : 26
Sivu 6 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sivu 6 / 7
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa