Kerhis
+3
Annika
Turo
Latu
7 posters
Sivu 7 / 7
Sivu 7 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Vs: Kerhis
Regi, puhuiko joku parista päivästä? :--D itse ainakin viittasin vähän pidempiin aikoihin, kuukausiin ja siitä pidempiin aikoihin.
brainchild- Viestien lukumäärä : 24
Aika lailla ihmiset täällä katosivat siinä parissa päivässä.
Turo- Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 30
No se on ihan totta, sitähän tässä ihmettelinkin. Taisin vain siis tuon äskeisen viestisi ymmärtää väärin :---D pointtini oli siis karkeasti tiivistettynä se, että pelaajat täällä hävisivät kun admin hävisi (eli joutui sairaalaan eikä päässyt siitä infoamaan) ja _hetken luulin_ että peli kuolee pystyyn kun mitään elämää ei ollut kuukauteen. Ja sitä kautta sitten meinasin sitä, että yhden kahden pelaajan on vaikea pitää peliä aktiivisena.
Huuh, olipas taas sekavaa settiä mutta ehkä tämä tuli nyt omalta osaltani selväksi. En missään tapauksessa ketään tässä ole syytellyt, vilpittömän iloinen olen ollut kun pelille ei käynyt niin kuin joillekin hyville peleille on valitettavasti käynyt >: pahoittelut siitä jos tein itseni epäselväksi.
Huuh, olipas taas sekavaa settiä mutta ehkä tämä tuli nyt omalta osaltani selväksi. En missään tapauksessa ketään tässä ole syytellyt, vilpittömän iloinen olen ollut kun pelille ei käynyt niin kuin joillekin hyville peleille on valitettavasti käynyt >: pahoittelut siitä jos tein itseni epäselväksi.
brainchild- Viestien lukumäärä : 24
Nyt on kyllä niin suuret tunnontuskat että ;___: Roolipeli jäi miulta ihan syrjään, en ymmärrä mistä johtui. Tuli ihan väsymys ja turhautuminen irlissä että meinasin heittää hanskat tiskiin monessakin asiassa..
Pfffft, nyt taas ehkä kuitenkin jotenkin hommassa mukana..
Pfffft, nyt taas ehkä kuitenkin jotenkin hommassa mukana..
Iida- Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 30
Iida ei mitään paineita, varsin moni on täällä lagittanut, minäkin. n_n" Onneksi lisää pelaajia on luvassa peliä piristämään, yay!
Jotakin peliä johonkin suuntaan, anyone?
Kashy- Viestien lukumäärä : 25
Sivu 7 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sivu 7 / 7
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa