bc:n elikot
3 posters
Sivu 1 / 1
bc:n elikot
[ Tänne myös tulevien? hahmojeni seuranhaku, siksi otsikon monikkomuoto. ]
Käres
Tällä hetkellä niityllä Shawnin kanssa.
Vaikeaselkoinen ja itsensä helposti vihattavaksi tekevä uros, jonka kanssa toimeentulo on jokapäiväinen haaste (myös pelaajalleen). Jos siis hahmosi kaipaa virikettä sanaharkan, tappelun tai muun henkisen/fyysisen väkivallan muodossa, on Käres etsimääsi. Otan mielelläni ehdotuksia vastaan, sillä uroksen elämään olisi mahtavaa saada jotain supersiistiä draamaa tai muuta vastaavaa.
Esittelyn löydät allekirjoituksesta.
Käres
Tällä hetkellä niityllä Shawnin kanssa.
Vaikeaselkoinen ja itsensä helposti vihattavaksi tekevä uros, jonka kanssa toimeentulo on jokapäiväinen haaste (myös pelaajalleen). Jos siis hahmosi kaipaa virikettä sanaharkan, tappelun tai muun henkisen/fyysisen väkivallan muodossa, on Käres etsimääsi. Otan mielelläni ehdotuksia vastaan, sillä uroksen elämään olisi mahtavaa saada jotain supersiistiä draamaa tai muuta vastaavaa.
Esittelyn löydät allekirjoituksesta.
brainchild- Viestien lukumäärä : 24
Vs: bc:n elikot
Ehdottomasti. Onko mielessä jotain tarkempaa ideaa, vai heitelläänkö peliä ihan lonkalta? c:
Mulla ei ainakaan ole mitään tarkempaa mielessä, entäs sulla? 8--)
Kashy- Viestien lukumäärä : 25
Yanan kanssa jotain peliä : )? Kunnon sanaharkkaa, Käres voi mahdollisesti tukeutua Yanan menneisyyden kaunoiseen Ilvesklaanilaiseen isään :S
Laittelin sulle muuten yksityisviestiä sitten Ninovanin puolella, tarkistelepa se & sähköposti kun kerkeät c:
Laittelin sulle muuten yksityisviestiä sitten Ninovanin puolella, tarkistelepa se & sähköposti kun kerkeät c:
Annika- Viestien lukumäärä : 77
Ikä : 30
Kashy, ei mitään kummosempaa mullakaan, joten jos vaan kokeillaan onnea ja lätkästään Aya ja Käres samaan paikkaan samaan aikaan ja katsotaan mitä siitä seuraa? :--D
Annika, kuulostaa erittäin hyvältä! (Katselen säpön piakkoin, siellä en olekaan vieraillut moneeeen moneen päivään)
Annika, kuulostaa erittäin hyvältä! (Katselen säpön piakkoin, siellä en olekaan vieraillut moneeeen moneen päivään)
Joo, hyvältä kuulostaa! :'D Luotko sä pelin?
Kashy- Viestien lukumäärä : 25
Hienoa! Aloitanko mie vai aloitatko sä?
Lähetän uudelleen vielä viestiä sähköpostiin, jotta varmasti tulee perille : )
Lähetän uudelleen vielä viestiä sähköpostiin, jotta varmasti tulee perille : )
Kashy, kyllähän se onnistuu! 8> menee tosin huomiselle, nytten enää jaksa aloitella (TSH telkasta<3).
Annika, jos sä alottelet? Parin pelin aloitus olkoon tarpeeksi mulle, kolmas tulkoon jonkun muun aloitteesta, haha. Apua, montas peliä sai olla samaan aikaan pystyssä? Huomaan että mulla on aukko sivistyksessä :--D
Annika, jos sä alottelet? Parin pelin aloitus olkoon tarpeeksi mulle, kolmas tulkoon jonkun muun aloitteesta, haha. Apua, montas peliä sai olla samaan aikaan pystyssä? Huomaan että mulla on aukko sivistyksessä :--D
Jeps, aloittelen piakkoin 8 ) ite oon kaks peliä pelannu ja no time alottanu, vaihtelu virkistää : D
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa